Vejle Rideklub er stedet med plads til alle, uanset om du er elite-, motions eller skovtursrytter. Vi som klub går meget op i et godt sammenhold, uanset om man er europamester eller hyggerytter. Derfor afholdes der i løbet af et år forskellige arrangementer i klubben, så bånd kan knyttes og sammenholdet plejes.

Vi har hele 3 ridehaller, 1 stor udendørs springbane, 2 udendørs dressurbaner, mange ene- og fællesfolde og ikke mindst Munkebjerg skoven lige i baghaven, hvor der kan rides hyggelige ture. Vi kan også tilbyde opstaldning af din pony eller hest. Vejle Rideklub er medlem af Dansk Rideforbund under distrikt 10.

Vejle Rideklub tilbyder en bred vifte af undervisning og vi har mange dygtige undervisere på alle niveauer i dressur og spring, Klubben har ligeledes en velfungerede elevskole, med undervisning mandag til fredag. Der tilbydes holdtimer på alle ugens hverdage, og der er mulighed for at booke enetimer alle ugens dage.

Vi er en masse frivillige, som giver en eller flere hænder med for at få det hele til at fungere. Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores klub og vores fælleskab.

Busrute 204 holder ved Andkærvej lige ved foldene

Busrute 10 holder bagved rideklubben ved Hjulmagervej v. Sadelmagervej