Privatundervisning

Gunnild Jakobsen - dressur & spring

Underviser: Gunnild Møller Jakobsen

Enetimer på privathest eller for parter på elevheste

Enetimer betales altid bagud. Du betaler derfor ikke for tilmelding til enetimer.

VRK´s underviser indberetter antallet af enetimer du har haft.

Antal timer bliver opgort d. 20. i hver mdr., hvorefter beløbet opkræves til d. 1. i mdr.

• Du tilmelder dig VRK medlemsskab under "Tilmelding", "Holdundervisning".
  • Under HOLDGRUPPER finder du menuen Medlems Kontingent. Her tilmelder du og betaler for medlemsskab.

Kontakt underviser for at aftale enetime.

Gunnild - 25 11 78 92  (dressur og spring) exam. berider -  enetime a 30 min.

Jimmi Sørensen - spring

Enetimer på privathest

VRK´s underviser indberetter antallet af enetimer du har haft.

VED AFBUD SKA L DER GIVES BESKED TIL JIMMI SENEST DAGEN FØR UNDERVISNING, ELLERS BLIVER DU OPKRÆVET FOR DE TIMER DU IKKE ER MØDT OP TIL !

• Du tilmelder dig VRK medlemsskab under "Tilmelding", "Holdundervisning".

Jimmi - 20 85 42 87 (spring) exam. berider - undervisning hver onsdag fra kl. 16.00 - kl. 20.00

Gunnild - dressur på elevhest

Underviser: Gunnild Møller Jakobsen

Enetime på elevhest

Nogle gange kan vores elevheste have en dag, hvor de ikke går holdtimer. Her kan det være muligt at købe sig til en enetime på en af vores elevheste hos Gunnild.

• Du tilmelder dig VRK medlemsskab under "Tilmelding", "Holdundervisning".

Kontakt underviser for at aftale enetime.

Gunnild - 25 11 78 92 (dressur) exam. berider - pris 400 kr. pr. enetime a 30 min. incl. leje af elevhest